: : Latest Story by Putera Hyriel : :




Instagram

Bersama Cikgu Husna Mentalaah Ilmu




Instagram

ingtkn best sgt,,

ingTKN best sgt,,hmmm penat jup yang dpt,,ak nk carik kasot footsal pon xder,,aper ar,,, kat perak kn mcm2 ader,,asl lah g satu tmpat jup..lo yang g pon tempat yang mmbosankn,,,hmm nk kte nyesal g pon ader gak..tp xper aar,, per leh wat kn


next time mesty g tempat lain,,bab g perak UPSI tuwh jaoh,,tp x berbaloi,, bosan xder function,, hergh!!!!! tention ak nk pk kn,,,, dah ak kne gelak nan kawn ak bab g tempat yang x best,,,,hahahaha,,tp ok lah juga,,dpt round at alamanda walaupon x cukup mase yang diperuntukan utk ktowang,,,,
Read More

pukol 3.56....

skang nie aty ak ngah gemuruh nie,,,,,x sabar nak perak..ngah tunggu boby jempot ak n troz ker skolah,,huhu
tngok nie ariep dah siap dah,,ngah kejot boby,,
huhuhu makin syok plak ak menaip,,huhu xper pade kwn2 ak yang x g,,,insyallah ak akn bli kan kowang oleh2 ok? pade miera, nana, daaaa...
Read More

nak pergi PERAK!!!!!!!!!!!!!!!

yay2,,,esok ak nk g perak,,,sper nk ikot??
bleh,,,jln kaki,,hahahaha,,,ktowang nk g UPSi,,wat lawatan,,

pastuwh ktowang nk g jln2 at perk n ktowang jugak nak g kl..huhu
yang paling menyeronokkan,,,ak dapat g bersama2 kwn2 n cikgu yang satu kpale nan ak,,,
izham,boby,eh,,,lo nk ckp mmg pnjang,,,, yang penting ak harap ak dpt enjoy bile ader at sner nnty,,,,,daaaaaaaa
Read More

adesssssssssssss

hary palingmalang rse nyer..lo nset ak ilang,,
kalau nset jup yang ilang xper...tp sim yang penting tuwh yang ilang,,,dah masok 4 taon dh ak pkai nom tuwh,,,,
sedih nyer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Read More

bEnGanG

pintu sepiku yang bertahun terkunci
Terpaksa aku bukakan perlahan-lahan
Kerana ku khuatir, bisikan yang berbalah
Denganku seharian, akan menenggelamkan
Keakuan... 

aaa... aaa

Andai terjadi mana lagi tempatku
Nak aku pahutkan mimpi sediakala
Menunaikan janjiku, pada diri sendiri
Untuk ku memiliki
Cinta dulu asalnya, aku yang punya

Mana datang cahaya
Bukanlah tajuk cerita
Siapa pun kau ku sudi terima
Biarpun dosa semalam
Sebesar gunung menembus awan
Yang penting hatiku dapat kau tawan 

Read More

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "

© 2011 Warkah Dari Putera Hyriel, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena