: : Latest Story by Putera Hyriel : :




Instagram

Bersama Cikgu Husna Mentalaah Ilmu




Instagram

Takdir aku dan dia

_>> Assalamualaikum <<_>
Sudah lama rasanya Hyriel tak jenguk blog ni,, mesti dah berabuk kalau blog ni sebuah bilik kan? tak kisah lah.. hari ni hyriel cuma nak cerita kan tentang antara hyriel dengan si Dia.. hehehe Alhamdulillah maybe kami ada jodoh.. hubungan kami selamat sehingga ke hari ini.. tapi bua kata orang-II dulu mana ada bumi yang tak ditimpa hujan kan? biasa lah adat bercinta.. setiap percintaan mesti ada time yang kita akan bergaduh.. mungkin salah faham.. begitu juga hubungan antara hyriel dengan si Dia.. 
Sudah takdir yang tertulis antara hyriel dan Dia.. Hyriel selesa bila bersama dia.. mungkin kebetulan banyak persamaan antara kami.. Hyriel tahu ada sebahagian di luar sana yang tak bersetuju dengan hubungan kami.. tapi buat kata orang kampung " ader aku kesah?" hahaha Hyriel tahu dia seorang yang jujur dan setia.. insyallah Hyriel akan usaha untuk menjadi yang terbaik untuk dia.. Hyriel akan menjadi seorang yang setia dan jujur.. 
Serius sayang Hyriel pada dia tak sma dengan sayang Hyriel dengan kawan Hyriel yang lain.. " Aku Cinta Engkau Kerana Allah" Hyriel sentiasa pegang ayat yang istimewa ni untuk jadikan panduan agar cinta kami di redhai.. Hyriel sering berdoa agar hubungan kami kekal hingga ke Jannah...Amin~
Tuhan... jagakan dia.. Dia kekasihku.. kan teap milikku..
Aku.. selalu mencintai.. sungguh menyayangi ..
Sepenuh hati ku
Sudikah kamu untuk menjadi milikku buat selamanya??? cewahhh.. bukan lah nak jiwang.. cuma hyriel mestilah practise nak cakap macam ni.. gugur ber jantung nak cakap live-II.. tapi insyallah suatu hari nanti pasi semua nie akan terucap... Insyallah...
 utusan buat kekasih aku... sayee tahu yang saya agak rapat dengan classmate sayee terutama perempuan,,, tapi percaya lah... dalam hati saya cuma ada kamuu seorang sahaja.. Azwana Hana cuma awak seorang sahaja yang sentiasa segar dalam hati saya..jangan lah risau dengan apa yang sayee selalu lakukan,,, Insyallah Allah selalu ada bersama saya dan membimbing saya... 

Tinggalkan Komen dan Like : : You are de Best !!

2 Sang Pencerita:

사유리 하나 (SH) said...

Untunglah "DIA" tuh... Semoga kekal bahagia dengan wana

syazr!iel said...

insyaallah kaq hana ..amin ! wana pun harap hbgn wana dgn dia kekal :)

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "

© 2011 Warkah Dari Putera Hyriel, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena