: : Latest Story by Putera Hyriel : :




Instagram

Bersama Cikgu Husna Mentalaah Ilmu




Instagram

Paku Pontianak Fullmovie 2013


Assalammualaikum


Malam-malam macam ni hyriel teringin pulak tonton cerita seram. korang dah tengok tak cerita yang hyriel nak share ni? Cerita yang hyriel nak share ni bertajuk Paku pontianak. Bukan apa, tak sedap pulak kan hyriel tengok sorang-sorang. So, hyriel akan share cerita ni kat korang. Harap korang enjoy
Firstly hyriel nak cerita serba sedikit tentang kisah cerita ni. Filem ini mengisahkan Adam sebagai watak utama yang terlanggar Melati ketika memandu, Akibat rasa bersalah kerana melanggar Melati, Adam dan keluarganya menyuruh Melati tinggal bersama mereka selepas kejadian itu. Gadis yang bernama Melati itu menghidap amnesia dan telah lupa ingatan. Namun, kedatangannya di situ telah menyebabkan pelbagai kejadian misteri berlaku. Mungkin juga kisah silam Melati sedang menghantui hidupnya. Cukup lah sampai sini, kalau nak tahu cerita selanjunya jom kita tonton :')




Paku Pontianak Part 1







Paku Pontianak Part 2



Amacam? ada okay ka? tinggalkan komen anda :')

Tinggalkan Komen dan Like : : You are de Best !!

0 Sang Pencerita:

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "

© 2011 Warkah Dari Putera Hyriel, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena