: : Latest Story by Putera Hyriel : :




Instagram

Bersama Cikgu Husna Mentalaah Ilmu




Instagram

Alhamdulillah Aku Diselamatkan


Assalammualaikum

Saya Sudah Diselamatkan!!


Selamat petang kepada semua blogger yang sudi membaca luahan hati hyriel yang kadang-kadang menjadi penyebab masalah-masalah kemurungan. Alhamdulillah segala halangan yang begitu getir telah hyriel lalui dan segalanya sudah selesai. Terima kasih hyriel nak ucap kan kepada ahli-ahli MMKZ yang sudi memilih hyriel untuk berkhidmat dalam MMKZ dan merangkap untuk menjadi penghuni tetap di dalam kolej ni walaupun hyriel sendiri tak tahu lokasi hyriel di mana, sama ada di rakan exco PDI atau rakan fasilitator. Tak kisah lah, janji tuhan dah tunjukkan jalan kepada hyriel untuk terus memajukan diri dan menjadi yang lebih baik. Terima kasih kepada Kak Deel, Kak Wana, Kak Fifi, Kak Asma, Kak Atiey, Kak Dieba, Kak Ezza, Kak Nina, Kak Mazi, Kak Syamilah, Kak Dayah, Kak Yati, Kak Najeeba, Abang Muiz, Abang Nizam, Abang Zhafran, Abang Fadhil, Abang Azhar, Abang LAn, Abang Reza, Abang Din, Abang Syukor, Abang Karim, Abang Harez, Adlee dan semua maybe hyriel tak mention (sorry) kerana berhempas pulas, sanggup tak tidur, sanggup mengorbankan masa semata-mata menyelesaikan konfli yang getir ni dan menyelamatkan hyriel dari dihumban ke Kolej lain. (Khop khun krap)

Hanya tuhan saja yang tahu hati dan perasaan hyriel bila mendapat tahu hyriel boleh kekal di dalam keluarga ini. Walaubagaimanapun hyriel juga berdukacita atas permindahan kawan-kawan yang lain walaupun dengan paksa rela. Ingat, Allah adalah perancang yang terbaik untuk hambanya, maka tabahlah dan bersedia dengan kehidupan baru (cehh,, kalau aku yang kene humban ke kolej lain tak taw la mcm mane). Insyaa Allah hyriel akan bersedia dan berusaha semaksima mungkin untuk menunjukkan komitmen yang tinggi dalam organisasi ni. Cuma satu permintaan hyriel dari ahli-ahli MMKZ agar dapat memberikan tunjuk ajar kerana hyriel ni jenis seorang yang pending sikit. Kesabaran akak-akak dan abg-abang amat lah diperlukan untuk mendidik hyriel agar menjadi seorang yang flexible. Terima kasih yang tak terhingga kepada abang Muiz kerana berusaha untuk meyakinkan hyriel untuk membuat yang terbaik dalam temuduga untuk menjadi rakan exco dan fasilitator. Jasa anda tidak akan hyriel lupakan. 

Hyriel nak tujukan lagu ni untuk rakan-rakan seperjuangan yang terpaksa berpindah bukan kerana mereka lemah, tetapi tuhan ada jalan lain untuk mereka berjaya. Terimalah 



Aku sadar bukan mudah
Untuk mengejar mimpi indah
Pernah suatu ketika dulu
Ku punya harapan besar
Kini aku tak pasti
Dapatkan ku miliki
Sudah jauh kita tempuh
Kekalkanlah impian lalu
Mungkin ada hikmat
Yang akan menunggu
Di penghujung jalan
Biar nanti kecewa
Setidak-tidaknya mencuba
Jika halangan menduga perjalanan kita
Janganlah kau putus asa
Karena ku ada di sisi setia menemani
Andai semangatmu gugur
Genggamlah tanganku
Kita hampir ke situ
Adakala ku terasa
Ketabahan tak setegar
Tetapi apakan daya
Berhenti separuh jalan
Percayalah padaku
Aku yakin kita mampu
Biar orang katakan
Rapuhnya harapan
Bukan mereka tentukan lagi
Kau ada aku dan aku punya kamu
Apa jua akhirnya tetap bersama
Oh

Lovarian -Perpisahan termanis (Chorus) 

Jadikan ini perpisahan yang termanis
yang indah dalam hidup mu, sepanjang waktu
Semoga berakhir, tanpa dendam dalam hati
maafkan semua salahku
yang mungkin menyakiti mu



Tinggalkan Komen dan Like : : You are de Best !!

0 Sang Pencerita:

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "

© 2011 Warkah Dari Putera Hyriel, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena