: : Latest Story by Putera Hyriel : :




Instagram

Bersama Cikgu Husna Mentalaah Ilmu




Instagram

Selamat Hari Bapa


_>>Assalamualaikum<<_
hye semua,,,hari ni kan hari bapa,,, hehehe tapi hyriel dah xder bapa dah,,tapihyriel tetap wish pade sesapa yang bergelar bapa.. nk taw pagi tadi orang pertama yang hyriel wish saper? huhu hyriel wish kat bapak mertua ku,,,huhu cehhh hyriel wish kat ayah makwe hyriel lah,,, yela..hyriel kan bapak dah xde,,so kat bapak makwe jup lah hyriel boleh wish,,, untuk blogger2 yang bergelar bapa,,hyriel nak ucap kan 
Selamat Hari Bapa Kepada Semua Bapa yang ada Di Luar Sana
Semuga kalian hidop bhgia dengan orang yang tersayang,,, semoga kalian dapat anak yang soleh dan solehah dan pint hati kalian terus dibuka,,,amin~
uke lah,,tu jup yang hyriel nak share,, satu lagi,,hyriel nak kenalkan arwah bapa hyriel yang dah pergi dan tak kembali pada 10/11/2011 semasa hyriel di Kem Plkn Muadzam Shah,,,
_>>Al-Fatihah<<_

Tinggalkan Komen dan Like : : You are de Best !!

0 Sang Pencerita:

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "

© 2011 Warkah Dari Putera Hyriel, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena